تومباكوويچ:تا به حال چنين چيزهايي نديده بودم

 تومباكوويچ:تا به حال چنين چيزهايي نديده بودم




 

 


تومباكوويچ:تا به حال چنين چيزهايي نديده بودم


تاریخ : سه شنبه ،
26 مرداد 1389

سرمربي تيم فوتبال استيل آذين در مورد اخراج علي کريمي گفت: کريمي فعلا سه اخطاره است و نمي‌دانيم کجاست!


لوبيسا تومباکوويچ در خصوص اخراج علي کريمي از استيل آذين و اينکه به عنوان سرمربي تيم چقدر با اين موضوع موافق است، اظهار کرد: فعلا فقط مي‌دانم که علي کريمي سه اخطاره است و به بازي بعدي ما نمي‌رسد. من نمي‌دانم کجاست!

تومباکوويچ ادامه داد: نمي‌توانم در مورد اخراج کريمي صحبت کنم چرا که من کسي هستم که براي زمين و تمرين و بازيکنان و به طور کلي مسائل فني ساخته شده‌ام و اين قبيل مسائل به مديران تيم مربوط مي‌شود. اين چيزها براي من کاملا جديد است و من تا به حال شاهد چنين اتفاقاتي نبوده‌ام. اما به هر حال او بازيکني است که بودنش براي ما خيلي واجب است و نبودش در همين روز اول احساس شد.

تومباکوويچ همچنين در رابطه با آمادگي استيل آذين براي ديدار مقابل مس خاطرنشان کرد: فعلا مشکل خاصي در تيممان نداريم و تنها مشکلي که داريم آماده کردن بازيکنان است. چرا که به فاصله کمي از بازي قبل بايد به ميدان برويم. بازيکنان محروم و مصدوم زيادي داريم از جمله علي کريمي که سه اخطاره است و فريدن زندي که در بازي قبل اخراج شد. در درون دروازه هم که سوشا مکاني را در اختيار نداريم.

سرمربي استيل آذين در مورد فشردگي برنامه ليگ برتر و تاثير آن بر روند تيمي اين تيم گفت: صددرصد در آينده کار ما راحت‌تر مي‌شود چرا که کم کم خود را با اين شرايط وفق مي‌دهيم و قصد داريم سه، چهار بازيکن خارجي نيز در ادامه به تيممان اضافه کنيم تا رقابت بهتري بين بازيکنان ايجاد شود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل